Konrad Zach

Konrad Zach

Founder & CEO

Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii e-commerce w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtwórca i dyrektor zarządzający kilku platform internetowych m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl . Jeden z pomysłodawców systemu śledzenia treści nieautoryzowanych dla branży wydawniczej. W latach 2014-2017 pełnił funckję Dyrektora E-commerce odpowiadając za realizację strategii e-commerce i marketplace w ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT CEE. Założyciel i CEO agencji thinkHUB. Od 2019 roku współtworzy globalną platformę markeplace OEX24.com pełniąc rolę Członka Zarządu spółki. Poza działalnością biznesową ewangelizuje potencjał rynku e-commerce jako wykładowca przedmiotów związanych z e-commerce i digital marketing na Akademii Leona Koźmińskiego oraz twórca jednej z największych cyklicznych konferencji branżowych w Polsce pt. „kawka o eCommerce” . Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Akademii Leona Koźmińskiego.

Konrad Zach

Konrad Zach

Founder & CEO

Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii e-commerce w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtwórca i dyrektor zarządzający kilku platform internetowych m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl . Jeden z pomysłodawców systemu śledzenia treści nieautoryzowanych dla branży wydawniczej. W latach 2014-2017 pełnił funckję Dyrektora E-commerce odpowiadając za realizację strategii e-commerce i marketplace w ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT CEE. Założyciel i CEO agencji thinkHUB. Od 2019 roku współtworzy globalną platformę markeplace OEX24.com pełniąc rolę Członka Zarządu spółki. Poza działalnością biznesową ewangelizuje potencjał rynku e-commerce jako wykładowca przedmiotów związanych z e-commerce i digital marketing na Akademii Leona Koźmińskiego oraz twórca jednej z największych cyklicznych konferencji branżowych w Polsce pt. „kawka o eCommerce” . Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Akademii Leona Koźmińskiego.